Vyhazov z centra
František
Dobrý den prosím vás vyhodili mě z ze substitučního programu a já mám strašně abstaky zkrze opiaty a Rivotril podle me to bylo zcela zbytečný ale stalo se nevíte co mám dělat ? Jak tomu zabránit? Dekuju

Odpověděl: Amrit Sen
Františku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu, že jste se ocitl ve svízelné situaci a nejspíš Vám není moc fajn.
Internetové poradenství má své limity, není nad osobní pohovor. Nejlépe, když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte a my Vám obratem pošleme kontakty na zařízení v dosahu, kde Vám bezplatně poskytnou odbornou podporu a pomoc. Do většiny z nich, například substitučních programů, je třeba se předem telefonicky objednat k poradenské konzultaci, ze které může vzejít další spolupráce. Do jiných, především nízkoprahových služeb a stacionárních programů je možné zajít v provozní době, nebo vyhrazených časech rovnou, bez objednání a na místě se domluvíte na dalším.
Není na co čekat, napište co nejdříve ať může Váš život nabrat únosnější směr.
Přemýšlel jste někdy nad tím, vzít to zgruntu, nastoupit do pobytové léčby závislosti a zkusit nastartovat zcela novou a šťastnější životní etapu? I o tom si můžete s odborníky popovídat, nebo nám napsat, můžeme se společně podívat, jak na to.
Přeji Vám vše dobré, jsme tu pro Vás, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.