Bolest z konopi
pusinka
Dobry den, posledni asi dva mesice se mi obcas stava ze kdyz se zhulim tak ne zacne z niceho nic bolet cela leva ruka. Zacnu se na to pak vic soustredit a tim me zacina bolet vic a vic. Nevite co by mi mohlo pomoci a co to vlastne znamena? Dekuji moc

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, pusinko,
díky za dotaz.
THC má vliv na krevní tlak, v důsledku výkyvů tlaku dochází ke změnám srdečního tepu a také k arytmiím. Bolesti levé ruky mohou mít právě s těmito arytmiemi souvislost. Lidem, kteří mají nějaké potíže se srdcem se proto doporučuje THC užívat spíše v menších dávkách (pokud vůbec), případně neužívat marihuanu s vysokým obsahem THC, ale spíše s vyšším obsahem CBD a nižším obsahem THC. Doporučení je tedy zcela jednoduché - nejlépe omezte užívání docela, případně alespoň snižte dávky a intenzitu (zpomalit), vybírejte si modely s nižších obsahem THC. A rozhodně by nebylo od věci zajít k lékaři, popravdě mu potíže popsat a případně se nechat vyšetřit (EKG?). Jestli máte potíže se srdcem, nebo je máte v rodinné anamnéze, o důvod víc.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.