Intravenozní užítí - Meth
Jsmith24
Dobrý den,
vím, že se tady hlavně snažíte lidi odrazovat od toho, aby drogy nebrali, ale já všechny rizika znám a jdu do toho svévolně.
Bohužel jsem nabral za krátkou dobu hodně kilo a všechny žíly jsou schovaný, nejsou prostě vidět.
Existuje něco, jak jim pomoct any byli vidět?
Děkuji.

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
lidi neodrazujeme - rozhodnutí užívat návykové látky je pouze na nich samotných. Snažíme se podávat objektivní,ověřené, vedecké či klinické informace, pomoci lidem v případě, že chtějí se svým životním stylem něco dělat, popř. radit jak snižovat škody související s užíváním návykových látek.
Rozhodnutí užívat návykové látky je tedy jen na Vás. Bohužel nic takového neexistuje. Samozřejmostí injekční aplikace je čistý, sterilní injekční materiál, pravidelně měněný a nesdílený s nikým jiným, stejně tak jako škrtidlo a dezinfekce či jednorázové tampónky napuštěné dezinfekcí.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec