drogově závislý člen rodiny
Liska
Dobrý den , manželka je uživatelem pervitinu a téměř každý weekend je ve společnosti svých přátel drogově závislých a distributorů pervitinu máme 5 letou dceru a v rodině je neustálá konfliktní atmosféra , urážky sprosté nadávky záchvaty vzteku nesrozumitelné výbuchy , to celé je střídáno vypjatou starostí a dcerku a , celá domácnost je zaneřáděná věcmi které se povalují všude a které mám zakázané uklízet aby se nic neztratilo , Na druhou stranu manželka v době kdy není na pervitinu dokáže být úžasná ženská, miluje dceru ale tak jak Karolinka (dcera stárne ) čím dál tím víc vnímá vypjaté konflikty u nás doma, Dnes se podařilo manželce poslat s mojí pomocí mail s žádostí o pomoc do vašeho centra , pokud by byla možnost nějak postup podpořit i z mé strany tak to uvítám , v každém případě ale prosím o radu pro můj další postup v celé problematice se nevyznám a proto uvítám možnost vyslechnout radu profesionálů Děkuji Martin xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Martine, zdravím Vás,
je dobře, že manželka má snahu situaci řešit. Netuším, jaké naše zařízení máte na mysli, ale asi Denní stacionář nebo TK Karlov.
Níže kontakt na kolegyni, které se úzce, již plno let, specializuje na práci se závislými matkami. Stejně tak může poskytnout poradenské služby jejím rodinným příslušníkům. Bylo by rozumné s ní vše probrat. Pokud nemůžete osobně, tak alespoň po telefonu či emailu. Můžete se klidně odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
S pozdravem, Markéta Kordová