Abcses kožní z pervitinu
Sananim
Ahoj chci se moc lidicky zeptat co se my může stát ze mám abcses na ruce v žíle mám jít k doktorovy a nebo si koupit malou mas ale nevim jakou jestli me poradite a potřebují to vědět dříve protože at kdyby už jsem šel k doktorovi

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Ať už jde o začínající, nebo pokročilý absces nebo flegmonu, pokud nevyhledáte lékařskou pomoc, nebo se nenecháte ošetřit v nejbližším kontaktním centru, jehož pracovníci Vás sice ochotně ošetří, ale nemohou vám předepsat speciální léky, antibiotika, která může předepsat pouze lékař a která budete možná potřebovat, riskujete další komplikace, chirurgický zásah, v krajním případě, že přijdete o ruku, nebo o život.
Doporučuji Vám na nic nečekat a odhodit stud a neprodleně zajít k lékaři. Pokud byste měl mít zvýšenou teplotu, jednat okamžitě, třeba i v noci, zajet do nejbližší nemocnice na pohotovost, nebo urgentní příjem. Rozumíme si?
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
http://www.drogovaporadna.cz/drogy-a-nemoci.html
Jak vyhledat podle oblasti adresy kontaktních center a terénních programů v dosahu, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Je nabíledni, že Váš organizmus už nastavený životní styl nezvládá a drogy odmítá, zkuste se zamyslet nad tím, jestli nenastal čas jejich užívání řešit, nebo aspoň dodržovat základní pravidla HR - harm reduction (snižování rizik), tedy vše okolo bezpečnějšího aplikování, hygienických opatření, atd.. I o tom si můžete s pracovníky kontaktních center, nebo terénních programů popovídat, bez obav, bezplatně i anonymně.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
držím palce. Amrit Sen