Beru dlouho a uz sem si ty hovna zažil proto drogu aspon neakym způsobem dokazu korigovat ze svim zivotem ale chci aby me telo ktere zakonzervovalo chlapa v tele kluka
Zelda
Prosim jak i kdyz beru tak ze to zvladam i zbezn zivotem coz vim zvladaji jen ti co mAji silnou osobnost.a po patnacti letech kdy si picham prvni aplikace byla tez nitro. Sem zazil hore dole a vse ty nejvetsi sracky co snad dou videl sem i tez co clovek je schopen pro drogi udelat ale za ty leta ssem si vypracoval takovou tu svou hranici a pravidelnou vykendovku lroste kdyz sem sam ale strašněe stve ze jakbrzi sem zacal tak me telo zustalo zakonzervovy proste s chlap co bere ale nedavnoel svadbu narodilo semu dite ale ten chlap porad ma postavu pubertaka da se noco stim udělat krom toho že se stim smirim?????

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Zeldo,
děkujeme vám za váš dotaz. Psal jste asi hodně v rychlosti, protože váš dotaz obsahuje hodně překlepů, které mi trochu brání se v něm zorientovat :)
Ptáte se, jestli se s vaší situací dá dělat něco jiného, než že se s ní smíříte. Určitě ano!
Otázka je, jestli to vy sám chcete. Podle toho co píšete jste se naučil brát kontrolovaně a jste s tím tak nějak jak se zdá spokojen. Pokud jste, tak se se situací nemusíte ani smiřovat.
Píšete také o tom, že máte novou rodinu, možná vaše rodina je tím důvodem proč o své situaci přemýšlíte. To ale víte jen vy sám, ve vašem dotazu je málo informací abych to já dokázala posoudit.
Dopoučila bych vám určitě abyste si dal více času a o celé věci přemýšlel.
zravím vás a přeju hodně štěstí v rozhodování!
za Drogovou poradnu
Marie Saudková