Chvilkova stráta vědomí
Přesnídávka
Dal jsem si jako obvykle jehlou povídám si z kámošema ještě k tomu se snažím snižovat prášky diazepam na kterých jsem závislí ohledně závislosti na pervitinu nemusím komentovat asi no tak se bavím ubyde cc 8 hod a zjistím jedu domu a najednou tenhle pocit my něco říká ale nwm přijdu a myslel jsem že to je toxická ale není radši jsem dělal že toxická psychóza jsou dvě vymyšlená slova říkám tohle je Mega divný jako co dám za to když si zavolám 155 ale možná to je nikotinem a málo prášku hrubý snižování nevěděl jsem jestly mám jít do zadu nebo do předu bál sem zvuku klíčů i sem se bál koukat po nábytku hrníčku atd nedokážu to vysvětlit co to sakra takhle mě ještě nejeblo ale já zvládnu ve druhé světové válce tam mohly mít trpev kurva strach jakože nebylo málo co se jemně předávkovly a kolem nich ještě tanky miny atd proboha tak čeho já se bojím tak si vemu prášek cigáro a ještě chuť na jehlu ale strach si dát jehlu to sem nezažil ale tak po 3 hodinách jsem si dal a.... V pohodě najednou sem byl v klidu wtf bál se že mě šibne ještě víc ale ne najednou v klidu hlavní dotaz co dělat a jak se uklidnit při něčem takovém stráta vědomí že už cca v pohodě ale chtěl bych pak vám zavolat volný termín v týdnu Vím že je to teď individuální ne komunita tím líp možná teď je to ho víc ale tohle můžu říct jen člověku co je na to specialista na problémové i když ne vždy lidi co užívají návykové látky no prostě chápe te předem se omlouvám za chyby píšu docela zmateně no název dotazu potvrzuje

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za váš dotaz. Pokusila jsem si vše pozorně pročíst a nerada bych dělala nad vaším stavem nějaké odborné závěry takto na dálku. Bylo by opravdu lepší, kdyby vaše potíže mohl posoudit někdo, kdo vás uvidí a bude váš stav moci posoudit komplexně. Vy sám se v závěru vašeho dotazu na toto ptáte, jestli můžete zavolat atd. K nám do Drogové poradny se bohužel zavolat nedá, ale níže vám posílám kontakt na pražské Kontaktní centrum Sananim, kam si můžete zavolat a domluvit schůzku. Pokud nejste z Prahy nevadí, kontaktní a poradenská centra existují i v jiných krajích.
Sananim - Kontaktní centrum
Centrum léčby závislostí
Na Skalce 819
283 872 258
Určitě vaše problémy nepodceňujte. Píšete, že užíváte benzodiazepiny a že se je ted snažíte snižovat. To vám možná může zhoršovat stavy po užití pervitinu. Možná by bylo lepší poradit se o snižování léků také v Kontaktním centru.  Určitě neváhejte a svěřte se odborníkům, pomůže vám to zorientovat se ve vaší situaci a ochránit vaše zdraví.
přeju vám hodně zdraví a at se vaše potíže brzy vyřeší
za Drogovou poradnu
Marie Saudková