Užívá drogy?
Ala
Dobrý den,dcera měla už dříve problémy s pervitinem,....Teď má dvě děti,o mladší však nejeví zájem,starší holčička bydlí s ní u nás,mladší nechala u otce.,bude ji 30 a Pišl.dobou to chování ničí celou rodinu-.mam ještě dva syny.Chovani se teměř na chlup shoduje s dotazem,který sem poslala jedná pani-nezajem,já žádný problém nemám atd...odmítá kamkoliv jít.je extrémně hubená.Nadla si ovšem práci,ale nebylo to jen tak, nechtělo se jí tam.Kazdopafne,v pořádku očividně není,na me dotazy ohledně cehokoliv už ani nereaguje,neodpoví.jsem v koncích,nevím co s tím.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Alo,
jak jsem se již vyjadřovala v předchozích dotazech. Situace není lehká. Závislost je nemoc a vaše dcera by potřebovala léčbu. Samozřejmě jak píšete o léčbu nyní nestojí a nechce se s vámi o ničem bavit. Vy sami ale můžete vytyčit hranice jak spolu budete do budoucna fungovat. Pokud vaše dcera žije u vás a vy se staráte o její dceru máte jistě právo chtít také něco od ní. Je ale velmi obtížné nějak diagnostikovat nebo posuzovat vaši dceru, ráda bych se tomu vyhnula - především takto na dálku.
Bylo by ideální, kdyby s vámi navštívila nějaké poradenské pracoviště, např Poradnu pro rodiče která působí v Praze, případně podobnou ve vašem městě.
Poradna pro rodiče
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Možná vám tento krok připadá jako zbytečný, ale věřte že není. Vy můžete mít odbornou pomoc, která vám pomůže překonat toto nelehké období, něž se vaše dcera dá třeba zase do pořádku. Píšete nám krátký dotaz, ale vaše situace bude potřebovat delší vedení a podporu v této situaci. Pokud takové pracoviště v blízkosti svého bydliště nemáte můžete vyhledat pomoc psychologa nebo i manželské  poradny.
přeju vám hodně štěstí a pevné nervy
pokud budete mít ještě nějaký dotaz určitě se ozvěte!
za Drogovou poradnu
Marie Saudková