Jak stoho ven
Příhy
Dobrý den ano vím že stoho musí být cesta ven a v návrat do normálu věřím jen si nejsem jistý jestli to zvládnu sám.Ano uvažoval a sem ochotný se jit léčit ale nevím co a jak a především nevím jestli mám odvahu přijít k lidem které neznám a říct jim asi sem drogově zavyslí.Stydim se a to opravdu hodně v mem věku se dostat do takové situace a nedokázat si sám poradit je pro mne opravdu dost potupné ale jestli to má být cena za to že se stoho dostanu tak sem ochotný to podstoupit.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím,
jsem ráda, že žijete, a ještě se ozval.
Něco uvádíte ve skryté poznámce, něco na veřejné části webu, ale když to tak pročítám, píšete tam i tam v podstatě to samé...
Nikdy není pozdě začít znovu. Nejste jediný, komu se život vymknul z rukou. Pokud chcete změnu, máte na to motivaci a chuť, tak nevidím žádný problém.
Nevím, odkud jste. Uveďte prosím města, která jsou Vám dobře dostupná, pošleme Vám obratem kontakt na vhodnou pomoc,nevěšte hlavu - vše se dá řešit...
Za Drogovou poradnu SANANIM, Markéta Kordová