Aplikace pervitinu
Kamila
Dobrý Den mám takový dotaz, aplikovala jsem Pervitin análně ale stává se mi že potřebuj i na velkou proto se ptám co mám v tu chvíli dělat ?

Odpověděl: Markéta Kordová
Kamilo, zdravím Vás,
příznaky podobné těm, které popisujete, nejsou při užívání pervitinu, podávajícím tímto způsobem, nijak neobvyklé. Na aplikaci pervitinu lidský organizmus, nezřídka reaguje, kromě jiného, uvolněním svěračů.To se Vám asi stalo.
Pokud Vám tento způsob aplikace nepřijde komfortní, můžete se zamyslet nad nějakým jiným...vždy to však nese nějaká rizika a nepříjemnosti, viz níže.
Konzumace pervitinu sebou nese řadu společných rizik a nevratných poškození, jak organismu, tak psychiky bez ohledu na způsobu jeho užití, stejně tak vždy hrozí riziko vzniku závislosti, to je Vám asi jasné. Všechny zmiňované způsoby užití mají plus ta všechna všeobecná rizika ještě specifická rizika s ohledem na to, jak je droga konzumována.
Intravenózní aplikace - relativně vysoká rizika v porovnání s ostatními způsoby užívání. Není neobvyklé, že metamfatamin je namíchán s dalšími příměsi (ty mohou být opravdu velmi různé), proto není snadné odhadnout ideální množství dané drogy - tím může dojít snadno k předávkování. Uživatelé, co aplikují i.v. mají větší riziko rozvoje plicní embolie, zablokování hlavní tepny plic nebo jejich přítoků. Dále pak kožní problémy a infekce v místě vpichu, devastace cévního systému. Při sdílení stejného injekčního materiálu přenos infekčních chorob (hepatitidy, HIV).
Kouření metamfetaminu = inhalování par. Silně poškozuje zubní sklovinu. Touto formou je stejně toxický pro organismus jako jiné způsoby užití. Při dlouhodobé konzumaci tímto způsobem dochází k poškození plic.
Konzumace nosem - do nosu je droga vstřebávána měkkými tkáněmi a přímo proudí do krevního oběhu. Díky chemikáliím, především kyselinám, které metamfetamin obsahuje, poškozují měkké tkáně. Při delším užívání může zcela zdeformovat nosní přepážku. Příznaky poničení se projevují samovolným krvácením z nosu, ucpáním nosu (jako to bývá při nachlazení a rýmách), bolestí hlavy. Uvádí se, že po cca 2 letech nadměrného konzumování tímto způsobem, může dojít k perforaci (protržení přepážky). Ale je to samozřejmě velmi individuální (kvalita drogy, odolnost jedince, frekvence užití...).
Anální nebo vaginální podání nejméně využívaný způsob užití (nebo alespoň jej uživatelé moc neuvádějí). Díky tomu není moc informací, jaká má tato konzumace přesně účinky. Do krevního řečiště se droga dostane poměrně rychle a tím je vyšší koncentrace v krvi (hned po i.v. aplikaci). Hrozí riziko podráždění nebo poškození konečníku (to může zvýšit riz o přenosu HIV, hepatitid a pohlavních chorob). V případě, že jedinec má s konečníkem problémy (např. hemeroidy) následuje zhoršení stavu. Při tomto způsobu také velké riziko předávkování.
Ještě vše zvažte, život s pervitinem není jen fajn...
V případě potřeby, jsme tu pro Vás.
Zatím se mějte hezky, MK