Drogy jak dokázat přestat
Příhy
Dobrý den je mi 27 let drogy užívám rok a čtvrt defakto mi to zničilo a připravilo mne to o vše co sem vybudoval přišel sem o důvěru rodiny,byt,většinu přátel jestli jim tak mohu vůbec říkat,o práci.skoncil sem nedávno na ulici díky bohu mne prez Vánoce vzali rodiče k sobě ale můj pobyt se tu blíží ke konci snažím se najít stabilní práci snažím se od drog držet dal ale nemam už dost silnou vůli odolat.Věřil sem že to zvládnu sám ale začíná mi docházet že asi ne.Rodice o tom čím sem si prošel vi odhadem z poloviny a podle mne but nechtějí nebo nevědí že pervitin stále užívám ale odvahu jim o tom říct už v sobě nemohu najít už stoho důvodu že vím že tím o ně mohu už úplně přijít.Od Vánoc sem vydržel střízlivý 11 dnů a uvědomuji si že to celé musím nějak řešit chci se vrátit k plnohodnotnému životu který sem předtim vedl dostal zpět své zvířata která sou pro mne jako rodina ale i prez to že důvodu bojovat je tolik,mám nutkání brát dal protože všechny ty starosti trable vše co mne trápí mi každý den padá víc a víc na hlavu jako těžké šutry které vlacim stále sebou a tohle je jediný způsob který mi umožňuje na to na chvíli zapomenout a uvažovat pozitivneji ze ze všeho se dá dostat.Ovšem jak sem zmínil už si nejsem sebou jistý jestli to sám zvládnu proto sem se odhodlal zde napsat a zkusit se poradit.Jelikoz v mem blízkém okolí nejsou žádný lidé kterým věřím na tolik abych se snima mohl zkusit poradit co dělat děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
z Vašeho psaní na mě (a to promiňte) padla jakási beznaděj... když o tom dál přemýšlím, tak si tak říkám, že Vám zřejmě nebude o nic lépe, proto asi píšete, a to je dobře.
Možná Vám to, co právě žijete, přijde bezvýchodné, ale věřte, vše se dá řešit, jen se musí začít. Neberete zase až tak dlouho, aby se nedalo vrátit tvz. do normálu.
Rozhodně nejste jediný, komu drogy pošramotili vztahy v rodině, v práci a v dalších vztazích, je plno lidí, kterým se to stalo také. Něco možná nejde úplně vrátit zpět, ale některé věci se dají napravit a záleží jen na Vás, jak se k tomu postavíte...
Uvažoval jste o nějaké pomoci? Léčbě? Jak to vidíte?
Budu moc ráda, když se ještě ozvete, třeba něco vymyslíme, jak by se to všechno dalo řešit, pokud budete chtít...jsme tu pro Vás...
11dní nebrat je fajn, jak jste na tom teď?
Markéta