Alkohol - detox Marie Saudková
Vlčák
Dobrý den, velice vám děkuji za odpověď, mně nešlo o hospitalizaci, musím pracovat, jen ty první dny, abych přežil a abych se sám pak mohl bezpečně dostat zpět do života. Mám spousty zájmů nápadů a věřím si, že to dokáži a přitom chodit do práce! Jde mi jen o zdravotní problémy, které bude asi náhlá abstinence způsobovat.Jde mi o to, že se nechci nikde upsat a nechat zamknout! Chci to dát sám a proto potřebuji jen těch prvních pár dní a zaplatím je!
Moc Vám děkuji.
Petr

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Petře,
mluvíte tedy o ambulantním detoxu a rád byste se detoxifikoval z alkoholu.
Bohužel vás musím zklamat, myslím že pokud denně užíváte alkohol tak vám žádný lékař ani žádné zařízení ambulantní detox nedoporučí. Zde je opravdu lepší využít hospitalizaci - třeba s domluvou, že zde budete moct pracovat online. Je zde velké riziko různých komplikací. Pokud byste i tak měl zájem přestat - můžete například denně docházet k praktickému lékaři - pokud máte nějakého s kterým byste se mohl dohodnout. Lékař by vás mohl kontrolovat a pro vás by to byla motivace vydržet.
Pokud byste chtěl využít služeb soukromého zařízení zkuste kontaktovat Neocentrum viz odkaz níže.
https://neocentrum.cz/
Možná poskytují služby podobné těm které hledáte.
Přeji vám hodně zdaru, kdybyste ještě cokoliv potřeboval ozvěte se.
za Drogovou poradnu
Marie Saudková