Drogy mě baví
Rina
Dobrý den.
Co je špatného na tom brát perník, když jinak se o sebe zvládnu postarat a nespáchala jsem nikdy nic trestného? Bez toho nemám energii a tak dobrou náladu. ;-) už to takhle mám dlouhodobě. Děkuji, Děkuji.😊😆😉 K.

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Rino,
děkujeme vám za veselou zprávu.
Pokusím se vám na ni odpovědět. Záleží na tom jakou optikou se na to díváte.
Z pohledu zákona? Nebo svého vlastního svědomí? Předpokládám, že je to ta druhá varianta. Píšete, že vám pervitin dělá dobře - ano to je podstata návykové látky. Časem se to "dobře" děje už jen díky té látce, potom bohužel přicházejí stavy, kdy už nebývá dobře ani když látku užijete....
Jsou samozřejmě způsoby jak si pozitiva užívání udržet co nejdéle. Mezi ně patří určitě Harm reduction - minimalizace rizik a také kontrolované užívání, s ohledem na vaše zdraví.
přeju vám abyste si udržela zdraví a dobrou náladu co nejdéle.
za Drogovou poradnu
Marie Saudková