Nasledky - detail
Zase Tamara
Dobry den,uvedomuju si,ze jsem vsechno neuvedla a aomlouvam se - mela jsem jeden z tech stavu podobnym. 10 let sem brala piko a poslední 3 roky heroín. Na piku sem mela stavy kdy jsem byla totál mimo a tyhle stavy se dely kdyz jsem si treba dva dny nedala. Ale vot doby co sem se odstehovala z malomesta,tak jsem zacala s timhle svinstvem. Ze zacatku pohoda,mnohem lepsi nez matroš,ale tak cca rok se mi tohle deje uz i po tom kdyz si dám.

Odpověděl: Marie Saudková
Tamaro,
píšete, že užíváte 13 let. To už je dlouhá doba a bylo by dobré se o svoje zdraví starat i v rámci toho, že užívat budete dále.
Jak jsem už psala v minulé zprávě pro vás stavy o kterých píšete nejsou dobré a můžou ohrožovat vaše zdraví. Doporučila bych vám co nejdříve navštívit nejbližší kontaktní centrum pro uživatele návykových látek (nepíšete jestli nějaké navštěvujete) kde vám můžou s vašimi problémy poradit a mohou vám říct jestli je potřeba vyhledat lékařskou pomoc, případně jak můžete správně užívat a starat se o své zdraví tak aby vám nebylo takhle zle.
Pokud se cítíte špatně, určitě nemějte strach a pokud se cítíte být v ohrožení života tak si zavolejte sanitku.
Toto platí stále. Na pervitinu je těžké uhlídat si abyste dobře jedla, pila a spala. Pokud užíváte heroin bude to trochu snažší, ale stejně na sebe nezapomínejte. Jezte vitamíny, ovoce a polévky.
Vaše stavy mohou pramenit i z vaší psychiky, v kontaktním centru vám mohou zprostředkovat rozhovor s psychiatrem nebo psychologem. I to může být cesta k lepším zítřkům.
přeju vám hodně zdraví
za Drogovou poradnu
Marie Saudková