Pervitin a tělo
Brutt420
Dobrý den, měl bych pár otazek ohledně pervitinu, vím o něm už docela dost ale i tak se ptám.. mám šlachovitou postavu i dobrou fyzičku běham i posiluji, ale kazdy den kourim marihuanu a obcas si dam ten pervitin cca 1 do týdne, před týdnem sem úplně přestal kouřit, na pervitinu sem se snažil hodně si čistit zuby a jíst více ovoce než obvykle+ mléko kvůli vápníku, prosim napište mi jestli to co dělám aspoň tomu tělu trochu pomůže, největší problem asi je ten že mi je čerstvě 17let.. dekuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
rozhodně je dobře, že se o sebe snažíte starat, i přesto, že to Vaše okolí, jak uvádíte, nedělá.
Je Vám čerstvých 17let. Váš organismus je stále ve vývinu, tudíž konzumace jakýchkoliv drog, má na tělo i psychiku mnohem větší dopad než na dospělého jedince.
Samozřejmě by bylo nejlepší drogy nebrat vůbec. Pokud se jich nehodláte vzdát, alespoň dbejte na to, že je potřeba dodržovat nějaká základní pravidla. Vždy platí, čím méně - tím lépe. Takže pokud se Vám daří mezi jednotlivými konzumacemi držet odstup, tak se ho snažte držet, co nejdelší to půjde. Aby se organismus, stejně tak psychika, stačily zregenerovat. Užití je vždy nepřirozený zásah do organismu (psychiky) a je třeba pak dostatek času na jejich regeneraci. Je třeba si mezi jednotlivým užitím dostatečně odpočinout, pravidelně se stravovat vyváženou stravou, udržovat pitný režim (nealko), průběžně doplňovat vitamíny a minerály (především vápník a hořčík).
I přesto, Vám ale nemůžeme zaručit, že to bude vše v pořádku. Drogy jsou dost ošemetné a problémy, mohou přijít vždy, a to nejen ty zdravotní...
Pokud by Vás ještě něco zajímalo, tak se ještě ozvěte.
S pozdravem, MK