Drogy
Jana
Dobrý den,
zajímalo by mě, zda nevíte, co by mohl užívat člověk, který najednou změní osobnost. Člověk, který dbá o svou tělesnou schránku, hodně cvičí. Jeho sexuální výkonnost je až neuvěřitelná (styk trvající i1/2 až 2hodiny v kuse, několikrát za den). Najednou se nesmeje, začíná “filosofovat” nebo spíše mluvit “mimo”. Zornice jsem nikdy rozšířené neviděla, spíše naopak. Změna osobnosti byla naprosto markantní. Nevíte prosím, oc by se mohlo jednat?

Odpověděl: Amrit Sen
Jano, zdravím Vás,
z informací, které uvádíte, není jasné, jestli člověk drogy užívá, či ne, v úvahu může přicházet i psychická porucha, nebo onemocnění, které sice může, ale vůbec nemusí s užíváním drog souviset.
Pokud dotyčný drogy užívá, odpovídají popsané symptomy nejvíce pervitinu. Každý člověk je jedinečný originál i bez drog, takže drogy na něj mohou účinkovat a působit různě, stejně jako se mohou dopady a následky jejich užívání u jednotlivců lišit.
Pokud se potřebujete dozvědět a ujasnit si více, napište. Mohu Vám dát kontakty na zkušedné odborníky, není nad osobní pohovor, se kterými si můžete sjednat bezplatnou poradenskou konzultaci, která se Vám, z mého pohledu, tedy pokud se neptáte na cizího člověka, bude rozhodně hodit.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/o-drogach-obecne.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html
http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/kokain.html
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Přeji Vám vše dobré, šťastnější rok,
Amrit Sen.