pervitin
klara
Dobry den,
kdyz si vezmu (nosem) pervitin, mivam pocit, ze mi to zpusobilo nejake poskozeni zdravi. Treba si myslim, ze mam krvaceni do mozku, infarkt, selhavani ledvin, selhani jater a dalsi. Vzdycky si rikam ze si o tom neco najdu na internetu abych se uklidnila ale opak je pravdou a hned sedi priznaky a vylezou clanky-mladik zemrel na kraveni do mozku po poziti pervitinu, smrtelne poskozeni jater pervitin, atd atd.
Vetsinou si jdu lehnout a modlim se at se rano vubec probudim a vycitam si ze jsem si zase dala, ze uz to nikdy nemuzu udelat..at dostanu jeste jednu sanci a neumru. Ted za strizliva je to vtipne cist az tomu neverim ale kdyz se mi to deje tak je ta obava hodne silna.
Drive se mi to nestavalo, ale nyni je to temer pravidlo a je to hodne neprijemna vec. Jednou jsem si i zavolala sanitku kvuli srdci ale bylo to naprosto v poradku.
Pak jsem byla na CT,EKG,KREV,MOC,RTG,UZ - nezjistili mi nic.
Co se mi mohlo stat? Je k tomu nejaka definice a literatura?
Znamena to snad, ze mam se stimulanty utrum?
Co je nejhorsi, ze se mi tohle deje uz i po marihuane.
Kamarad mi poradil at zkusim xanax na uvolneni, ze je to proste jen v hlave, ale muze se xanax kombinovat s pervitinem? Nebo jak ho davkovat pro muj problem?
Neco jsem si hledala a mam strach aby ten xanax nebyl rizly z fentanylem, hodne se pred tim varuje, jak je to silne.
Muze mi s tim pomoci psycholog nebo psychiatr, kdyz tyto stavy mam jen pod vlivem drogy?
Dekuju za kazdou radu

Odpověděl: Amrit Sen
Kláro, zdravím Vás,
díky za důvěru. Je jisté, že Vám pervitin nesvědčí, prošla jste opakovaně toxickou psychózou a možná se díky tomu u Vás nastartovala, nebo prohloubila psychická porucha, nebo onemocnění.
Doporučuji Vám se proto nejen pervitinu, ale všem psychostimulantům, halucinogenům i konopným drogám obloukem vyhýbat, v opačném případě existuje výrazné riziko, že ze zblázníte, v krajním případě nadobro, a že provedete věci, které nepůjde vrátit zpět.
Rozumím tomu ale tak, opravte mne prosím, jestli se pletu, že si nedokážete pomoci a přes všechna negativa a potíže, které při intoxikaci prožíváte, v užívání pokračujete... to sice není dobrá zpráva, pomoc však máte na dosah.
Doporučuji Vám vyhledat odbornou podporu a pomoc. Váš člověk bude psychiatr - adiktolog, tedy lékař, psychiatr, jehož oborem je, kromě jiného, pomoc a léčba uživatelů drog v souvislosti s užíváním drog. Psychiatři - adiktologové bývají součástí týmů zdravotnických i neziskových zařízení, která poskytují bezplatné služby uživatelům návykových látek.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám potřebné kontakty na ochotné specialisty obratem pošlu.
Jak je můžete, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce!
Amrit Sen