nasledky
Tamara
Je to uz dlouha doma. Jdu po ulici a otacim se kolem sebe. V periferach vidim pohyby. Citim chlad,nahle horko,navaly stresu,ze se mi znicehonic rozklepou nohy i ruce,poleje mne pot a já bez kontroly vylítnu ze sedu a často to dopadne tak ze proste bezim se toulim se nekde v rohu a bresim ze strachu,protoze ja nebo spis z ty bezmoci vstat ze zeme a normalne se pohybovat nebo mi proste vypnou nohy a nemuzu se vubec zvednout. Mam tezke ruce a boli,kdyz si chci zabalit cigaro casto se mi zkrouti prsty a jsou jakoby v křeči. Často mne fakt silne začne bolet a balit hlava nebo mi vystreluje bolest v noham a brni mne vsechno,jehlicky,tlak ve strevech,pocit na zvraceni,prosim. Hrozne to boli

Odpověděl: Marie Saudková
Tamaro,
moc ráda bych vám pomohla - bohužel ale nepíšte jakou látku užíváte případně jestli vaše stavy patří ke stavu po užití nebo při vysazení. Proto jsem ve své odpovědi dost omezená.
Každopádně stavy o kterých píšete nejsou dobré a můžou ohrožovat vaše zdraví. Doporučila bych vám co nejdříve navštívit nejbližší kontaktní centrum pro uživatele návykových látek, kde vám můžou s vašimi problémy poradit a mohou vám říct jestli je potřeba vyhledat lékařskou pomoc, případně jak můžete správně užívat a starat se o své zdraví tak aby vám nebylo takhle zle.
Pokud se cítíte špatně, určitě nemějte strach a pokud se cítíte být v ohrožení života tak si zavolejte sanitku.
V případě, že chcete něco upřesnit se na mě prosím obracejte.
za drogovou poradnu
Marie Saudková