proč..
Naivnimalapizda
Čau.. Nejde a proste mi to nejde dk hlavy.. Proc jsou vsohni chlapy po zandani jak smyslu zbaveny .. Za strizliva normalni chlapy.. Vsechno klape.. Nebo si toho mozna jenom clovek tolik nevsima ? Ale jakmile si daj, prestanou komunikovat. Nezajima je co jim zrovna povidate za hovna.. Raci si zalezou na hajzl na dve tri hodky.. Neda vam to. Mrknete na email pod jeho jmenem.. A nemuzete nic delat s tim ze si zalozil seznamku. A cumi na zkurveny devky , ktery tak nenavidite. A budou vam tvrdit to samy.. Je mi jasny, ze kdybych se na to zeptala, bude tisic a jedna vymluva. Obkeca me a nakonec to bude jen moje haluz a schyza.. Ha ha .. Sam si tam ale asi nenastavi prezdivku,vek a bydliste,ze.. Nenavidim vas vsechny do jednoho.. Privedete me k silenstvi. Nebo jsem snad jedina zenska, ktera je na matru zkurvena frigida ?? Kdyby se z pika dala dat zlata.. Uz ji mam v sobe.. Davno, davno. Nebavi me dejchat, kdyz vim ze dneska uz jsem asi posledni svyho druhu. Dik za vyslechnuti

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás,
díky za důvěru. Omluvte mě, drogy sice neužívám, ale i já jsem muž...
Muže, ženy, ani jakoukoli jinou část lidské populace, včetně uživatelů drog, rozhodně nelze házet do jednoho pytle.
Ano, co popisujete se lidem, užívajícím pervitin, kromě mnoha dalších věcí, někdy děje.
Každý člověk je jedinečný, neopakovatelný originál a drogy na něj mohou působit a účinkovat různě, stejně jako se mohou dopady jejich užívání u jednotlivců lišit.
Zkušenost, kterou popisujete, není ojedinělá, s tím lze souhlasit.. Věřte ale, že jsou muži, a není jich málo, kteří na flirt a sex po užití pervitinu ani nepomyslí a zabývají se úplně jinými aktivitami. Drogový svět a život na drogách má svá specifika a čím déle člověk užívá, tím jsou krutější, patří k nim i pokřivené mezilidské vztahy. Neznám Váš příběh, ale prostředí a vztahy, ve kterých žijete, jste, možná už dávno, významným podílem volila Vy....
Chápu a rozumím tomu, že jste naštvaná, zklamaná a možná smutná, že jste na spoustu závažných věcí se svými pocity sama. Nepíšete kolik je Vám let, ale předpokládám, že jste mladá a můžete v životě zažít spoustu krásného, pokud to nevzdáte.
Jsme v kontaktu s mnoha lidmi, kteří prošli podobnými úskalími, nevzdali to, uzdravili se a žijí spokojený, šťastný život bez drog. A co je dobrá zpráva, stále jich přibývá.
Moc rád bych Vás jakýmkoli způsobem podpořil, nevzdávejte to a co je důležité, nezůstávejte ve svém trápení sama. Doporučuji Vám promluvit si o strastech s někým dalším, mimo okruh uživatelů drog. S někým, komu můžete důvěřovat, ať už z kruhu rodiny a blízkých, tak s odborníky, kteří poskytují podporu, pomoc, poradenství a další bezplatné služby uživatelům návykových látek, zcela nezávazně, lze i anonymně.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty na fajn pracovníky adiktologických služeb ve Vašem dosahu, kteří se Vám v klidu, pohodlí a bezpečí ochotně pověnují, obratem pošlu.
Kdybyste potřebovala cokoli dalšího, rádi Vám vyjdeme vstříc, jak bude v našich silách a možnostech.
Přeji pokoj v čase adventním, hodně štěstí ve dnech příštích.
Kdykoli napište, jsme tu pro Vás.
Amrit Sen