Drogy celkově - nedokážu být střízlivá
Lisa
Dobry den,ja....je mi 28. Od 13 hulim travu,ve 14 sem začala s pikem a k tomu hektolitry chlastu. Vlastně od svých 14 jsem střízlivá tak hodinu denně. Od těch 15 let jsem se seznámila s "koksem", lsd,keťákem,koulí,různý klepky,který jsem měla na předpis (od psychiatra ale ja je brala tak jednou za týden a to ve stylu plato na ex),opko v sezóně od 13,atd. Prostě to bylo a je každej den něco. Aspoň se ožrat,aspoň se zhulit,aspoň se sjet čímkoli - techo, všetko. Nenávidím ten stav střízlivosti. Nenávidím si uvědomovat to co se děje. Nenávidím pozorovat tenhle zasranej svět střízlivýma očima. Prostě to nedokážu. Střízlivost je pro mne deprese. Nedokážu se bez drog bavit. Prostě to nejde. Nejde to. Zkoušela jsem to tolikrát,ale proste ne. Mam za sebou během života 2 lecebny a komunitu - samozřejme neustale uteky,soudni prikazy v dobe kdy mi nebylo este 18. Proste vstanu a musim se napit protoze jinak se pozvracim a to jak z zaludecni nevolnosti,tak z toho co je kolem me. Nedokazu jit strizliva po ulice,divat se kolem sebe a usmivat se. Spis se mi chce zvracet. Nenávidím to.

Odpověděl: Marie Saudková
Liso,
zdravím vás - váš vzkaz ani není dotazem - spíš takovým voláním. Výkřikem do tmy. Možná čekáte, že v té tmě někdo stojí. Píšete, že nechcete být střízlivá, že nenávidíte realitu. Myslím, že se toho muselo hodně stát do vašich 13 let. Možná jsou to věci na které chcete pomocí drog a alkoholu zapomenout.
Píšete bez dotazu jako byste se ptala sama sebe, proč vlastně?
To, že se vaše uplynulé léčby nepovedly nic neznamená. Možná ještě neuzrál čas nebo prostě zatím chcete nechat věci tak jak jsou.
Zdravím vás a přeju hodně štěstí.
Kdybyste potřebovala s něčím poradit ozvěte se.
za drogovou poradnu
Marie Saudková