Alkohol
Jorge
Dobrý den mám dotaz nepiju každý den třeba týden někdy si dám tři pivka a stačí, jindy po šestém piju do němoty sám druhý den mám zlost sám nasebe tvrdé nepiju nikdy pracuju stále 12 18 hodin deňe doma manželka naštvaná takže stres abych oňe nepřišel. Děkuju za ochotu a informace Marek

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Jorge,
popisujete potíže s užíváním alkoholu. Z toho co píšete se zdá, že se vám to vymyká - což může ukazovat na školdlivé užívání alkoholu nebo počínající závislost. Váš dotaz je velmi krátký a nemám tedy dostatek informací pro zhodnocení toho co píšete. Často nám může zrcadlo nastavit právě rodina, vaše žena je nespokojená s tím jak pijete - zkuste tedy pravidla nastavit spolu s ní, nebo se opět obraťte na naši poradnu. Můžeme vás také doporučit do jiného zařízení na konzultaci, pokud více specifikujete co potřebujete.
Za drogovou poradnu
Marie Saudková