Mužu být závislá na trávě?
Nikolka12
Mám otázku už několik dní přemýšlím o tom zda existuje závislost na marihuane, ve zkratce kouřím 16let cca je mi 3e v poslední době zjišťuji že když se nezhulim nedokážu se najíst a nic mě nebaví, bolí mě hlava a je mi zle a jakmile si zakourim je vše ok a v pohodě, nechci si však připustit že může existovat závislost jako na tvrdých drogách, kourim často 5x týdne a ty dva dny někdy tři co nekouřím sem nesnesitelna, je to asi blbá otázka ale vážně by mě zajímalo co mám dělat a jak to řešit jestli se nechat zavřít do léčebny nebo stačí ambulantní léčba? Děkuji i teď sou 3 ráno a nespím kdybych se zhulilanuz dávno spím 😪

Odpověděl: Markéta Kordová
Nikolko, zdravím Vás,
na otázku jste si vlastně odpověděla sama. To, co popisujete, když vysadíte, sama vidíte, že je dost nepříjemné a po další konzumaci je Vám lépe, můžete spát atd. Takže je vidět, že Vám užívání THC velmi zasahuje do života a bez toho to zkrátka moc dobře nejde. Tímto způsobem fungujete 16let, to není zrovna krátká doba.
Tímto způsobem přes internet neumím odhadnout, jaký typ léčby by byl pro Vás dostačující, zda by to šlo zvládnout ambulantně nebo zda by byla zapotřebí léčba pobytová. Také dost záleží na Vás, jak se na to cítíte. Každopádně by nebylo od věci vyhledat nějakou odbornou službu, Vaší situaci více podrobněji zkonzultovat a dle toho naplánovat další vhodnou pomoc.
Netuším, odkud jste. Pokud jste z Prahy, můžete v rámci naší organizace www.sananim.cz navštívit specializovaný program pro konzumenty konopných drog, která je nabízena v našem Denním stacionáři, více zde: http://www.sananim.cz/o-nas-1/denni-stacionar-dst.html.
V případě, že jste odjinud, tak uveďte, jaká větší města máte poblíž, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat jinam.
Také se můžete mrknout na web www.koncimshulenim.cz a být prozatím, než pomoc vyhledáte, v on-line kontaktu.
Kdyby Vás ještě něco napadlo doplnit, doptat se, klidně ještě napište.
Přeji dostatek sil a motivace!
Markéta