Pervitin
Caprfield
Dobrý den . Mám takový problém . Už asi 2. roky beru pervitin . Ze začátku to bylo prostě super.. pořád jsem byl v práci vysmátej , měl dobrou náladu a prostě takovej spokojenej člověk , ale postupem času jsem musel stupňovat dávky a začal jsem se hodně měnit . Pořád jsem nervózní a skoro se v práci s nikým nebavím . Minulý týden o víkendu jsem měl 3 noční za ty 3 dny jsem naspal tak 5 hodin max. a bral jsem vlastně až si dnešního dne . Včera byl zamnou mistr co se semnou děje že dělám pořád nějaký chyby že to není normální , že chodím jak tělo bez duše že mám určitě nějaký problémy ať mu to řeknu a že mě rád pomůže . Řekl jsem mu že mám špatný období. Dnes došel znovu a zeptal se mě proč jsem neřekl že jsem shodil celou paletu se součástkama a nebo neuklidil , tak jsem mu řekl že jsem neměl čas nic uklízet . Normálně bych to řekl a řešil , ale poslední dobou mě je vše jedno , jen mám jedinou starost kde sehnat peníze na další dávku . Dnes už mě hodně tepalo v hlavě nevím co to bylo . Vlastně beru 7 den po sobě . V práci každej poslední dobou po mě kouká , ženský se semnou už skoro nebaví . Myslíte že to na mě můžou poznat ? Nevím prostě co mám dělat . Vím když přestanu brát budu protivnej, nic se mě nebude chtít dělat , nic nebude bavit .

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Caprfielde,
potíže, které popisujete jsou obvyklé při užívání pervitinu delší dobu. Ano, v práci to na vás mohou poznat. Píšete, že nespíte několik dní - váš mozek je unavený a droze se už nedaří ho nastartovat. Pokud vysadíte budete pravděpodobně spát velmi dlouho a po probuzení budete mít špatnou náladu a budete chronicky unavený a agresivní. Řešením bude další dávka a tak stále dokola. Pohybujete se v bludném kruhu z kterého je jen jedna cesta ven a to je ambulantní nebo pobytová léčba ve které byste mohl začít své potíže s užíváním řešit.
Možná ale úplně přestat nechcete a rád byste nastavil užívání, které byste byl schopen kontrolovat a dlouhodobě udržovat.
To už je otázka na vás.
za drogovou poradnu
Marie Saudková