Dotazník
Natalie
Ahoj,
jsem studentka druhého ročníku resocializační pedagogiky a tímto Vás moc prosím o vyplnění mého dotazníku, který je určený pouze pro studijní účely. Dotazník je zcela anonymní, nemusíte mít strach 🙂
https://www.survio.com/survey/d/L0Z4I1K3S8B9R8K8X
Zároveň kdyby tu byl někdo, kdo by si chtěl popovídat a poskytnout mi nějaké další informace, budu ráda.
Moc děkuji a přeji hodně zdraví a síly v tomto období!

Odpověděl: Markéta Kordová
Natálie, zdravím Vás,
dívala jsem se na Váš dotazník, je směřovaný na uživatele. Jelikož mapujete, jak komu pomohla organizace FOKUS, bylo by asi vhodnější obrátit se přímo na tuto organizaci.
Dále z Vašeho příspěvku není úplně zřejmé, zda byste chtěla hovořit s uživatelem nebo nějakým pracovníkem. Ostatně k těmto účelům je mnohem vhodnější spojit se s nějakým zařízením (poskytují odborné stáže studentům), kde se můžete osobně potkat s klienty daných služeb. Případně požádat personál, aby dotazníky (s ohledem na covid situaci), svým klientům, předal. Než se o to pokoušet zde, na zcela anonymní poradně. I kdyby se zde na to někdo ozval, tak nemá šanci se s Vámi, s ohledem na anonymitu, jakkoliv spojit.
Kdybyste potřebovala kontakty na zařízení, klidně ještě napište. Případně uveďte, o jaký typ adiktologické služby byste stála.
Přeji Vám mnoho studijních úspěchů!
Za Drogovou poradnu, Markéta Kordová (koordinátor)