Pervitín
Sarah
Zdravim. Chci se zeptat, Když přitel užíva pervitin raz mesíčne nebo možná i pořád jen o ničem nevím (prý už nebere), a říká že by mě nepodvedl, prý nema to za potřebu, a miluje mě i díte a vypadá šťastne, je možný že by dokázal podvést pod vlivem pervitinu?
Dokáže na pervitínu udelat Neco co by za třízva neudelal?...dle mne by fakt nic takovyho neudelal protože je citovo založenej hodně. Jen že narkomani lžou ...
Tak ješte jednou: i Když vypadá pritel moc hodný, mění pervitín mysl natolik, že to co by pritel nikdy neudelal, by pod vlivem udelal? A pak by mi lhal nadale že nic neudelal? A ani by ho to netrápilo? Dekuji

Odpověděl: Amrit Sen
Sarah, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, každý člověk je neopakovatelný originál a drogy na něj mohou působit různě, stejně, jako se dopady a důsledky jejich užívání mohou u jednotlivců lišit. Že bezprostřední užití, tím spíš dlouhodobé užívání, má na lidské jednání neblahý vliv a člověka nešťastně mění, je bohužel, realita.
Je sice pravda, že se užití pervitinu může u někoho projevit nárůstem libida, sexuální touhy a apetitu a zároveň mohou padat zábrany a nejedno tabu, na jiné může pervitin účinkovat tak že je při intoxikaci sexuálně naopak zcela "mimo provoz". K typickým symptomům užívání drog, respektive závislosti, bývá lež...
Neznám Vašeho přítele a teoritizování o něm a jeho sexuálním životě by bylo z mé strany bohapustou chimérou. Mám za to, že nejvíc o něm víte Vy, vyzbrojena životní zkušeností a ženskou intuicí.
Pokud mezi Vámi a přítelem vázne otevřená komunikace, je zaděláno na problém, ať už partner drogy užívá, či ne. Kdybyste měla zájem o kontakt na spolehlivé diskrétní odborníky, se kterými byste mohla Vaše obavy a trápení konzultovat, napište ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rád Vám kontakty na kvalitní bezplatné služby, které poskytují poradenské konzultace blízkým uživatelů návykových látek, obratem pošlu.
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Drogy a sexualita:
http://www.vice.com/cs/read/sex-na-drogach
http://drogy.org/index.php/pervitin/pervitin-a-sex
http://www.predcasna-ejakulace.cz/drogy-ovlivnuji-delku-sexu/
http://www.drogmem.cz/sub/memy/sex-na-ilegalnich-drogach/
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/69/58/Sex-na-drogach
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/418/sexualita-a-drogy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/57/muzi-zeny-drogy-a-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/1/190/o-sexualnim-zivote-na-jehle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/115/dekontaminace-i_2010-sex.html
http://edekontaminace.cz/clanek/2/191/mene-zname-kousky-chlamydie-a-genitalni-opar.html
http://docplayer.cz/996226-Sexualita-drogy-sbornik-odborne-konference-praha-31-brezna-1-dubna-2011.html
Přeji Vám vše dobré, požehnaný Advent,
Amrit Sen.