léčba
eny
dobry den chci nastoupit odvykaci lečbu jsem zavisla na pervitinu a chci se zeptat jako matka dvou děti mam nějakou šanci najit lečebnu či komunitu s možnosti mít je sebou.Nemam nikoho konmu bych je mohla svěřit a léčbu sem oddalovala jen ze strachu že prijdu o děti.Nyní sem v situaci kdy sice hledam lečbu s dětmi ale situace je natolik za hranou že musím zvažit i pomoc statu.co se děje s dětmi matek ktere jdoudo lečby?přijdou o ně ?děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Eny, zdravím Vás,
je dobře, že jste dostala odvahu a máte chuť své potíže řešit. Nevěšte hlavu, nejste jediná matka, co má tento problém. Naše organizace má několik zařízení, včetně terapeutické komunity pro matky s dětmi, zde info: http://www.sananim.cz/o-nas-1/terapeuticka-komunita-karlov-tkk.html
Níže kontakt na kolegyni, které se úzce, již plno let, specializuje na práci se závislými matkami. Bylo by rozumné s ní vše probrat. Pokud nemůžete osobně, tak alespoň po telefonu či emailu. Můžete se klidně odkázat na mě.
Centrum komplexní péče o dítě a rodinu, SANANIM
pevná linka: +420 220 80 31 30
mobil: +420 702 036 237
email:  pece.dite@sananim.cz nebo preslova@sananim.cz
PhDr. Ilona Preslová
http://www.sananim.cz/o-nas-1/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu-ckp.html
S pozdravem, Markéta Kordová