Piko následky a nový život
Wenca
Ahoj nevím jak to zformulovat ale pokusím se to nějak napsat je mi 28 byl jsem jednou na léčení a bohužel mi to nic nedalo a přibral jsem tam několik kilo a byl jsem tlustý což je hlavní důvod proč jsem začal brát znovu už 2 den co jsem vylezl měl jsem deprese z toho že mě nikdo nebude chtít a nebudu se ani nikomu líbit po 4 letech po léčbě stále užívám previtin ale našel jsem si někoho kdo mě teď podporuje snaží se mi pomoct ale já toho bohužel zneužíván nevím čím to je jestli si nedokážu představit žít normální život nepracují a beru vše jako samozřejmost z druhé strany nejhorší je že se snažím omezit svůj zlozvyk brát drogy ... Opravdu se snažím pochopit normální život lidí ale musím přiznat že pro mě je to nuda chodit do práce a domů a mít spokojený život doma nechápu to ...baví mě jízdy lítání venku svoboda atd ... A pokaždý když přijdu domů tak jen tehdy když jsem už na dně sil A vím když přijdu domů tak dostanu jídlo atd a můžu se v klidu vyspat a že má vše zařízený. Kolikrát ne to mrzí že druhá strana asi trpí ale když mi někdo napíše na sociální síti že něco chce nebo něco má tak tomu dám přednost a jdu z minuty na minutu ven a doma lžu že přijdu za chvíli ale při tom se vrátím za 3 Dny cítím.se pak provinile ... nejhorší je že když si dám tak na své okolí kašlu neberu telefony atd a dělám si svoje a na dojezdu pak mě to štve a nechapu proč jsem třeba celý den chodil v lese a hledal nesmysli ...čím to je .. a nedávno když jsem vážně vysadil na 2. měsíce jsem se ráno probudil dál si cígo a najednou se mi začali potit nohy a cítil jsem jak mi to jede do celého těla začal jsem mít návaly vedra dýchání úplně špatný jako bych se dusil nevím čím to je .není to absťák???? Nevím co se to děje ... Prosím o pomoc děkuju

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Wenco,
popisujete, že jste v léčbě přibral - je to normální jev, časem - většinou po roce až dvou se váha zase upraví. Dále píšete, že jste měl deprese, i ty mohou patřit k vysazení drogy. Mohou se na ně krátkodobě nasadit antidepresiva nebo jiné léky, které po delší abstinenci můžete začít vysazovat.
Píšete, že nyní jste dva roky po léčbě, pokud jste z léčby ale předčasně odešel nedá se taková léčba hodnotit jako ukončená a tudíž ani nemohla být úspěšná. Potíže, které popisujete jsou potíže které patří k závislosti na pervitinu. Bez léčby at už ambulantní nebo pobytové se neobejdete. Nic si nevyčítejte, to vás bude srážet ještě hlouběji a zkuste s vaším braním zacházet jako s jakouklokiv jinou nemocí, která by se nezlepšovala pokud byste nevyhledal odbornou pomoc.
Podle toho co píšete se mi nezdá, že by vás to bavilo a byl byste s drogou spokojený. Uplyne ještě nějaký čas a budete přicházet stále o víc. Je dobře, že se vám nyní podařilo vysadit na dva měsíce. Po dvou měsících byste už neměl mít žádné abstinenční příznaky z vysazení pervitinu, přesto nejaké obtíže mohou stále přetrvávat.
Naše doporučení je abyste se obrátil na odbornou pomoc, pokud byste chtěl poradit kam napište.
Přeju vám hodně sil při rozhodování
za drogovou poradnu
Marie Saudková