Smrad
Miriam
Ahoj mám takový problém, aplikuji si údajně pervitin již přes 10let většinu toho času injekčně. Cca 4roky cítím okolo sebe smrad ze začátku si myslím že to byli jen haldy. Ale teď už nevím protože kvalita "pervitinu" jestli se mu vůbec tak dá říkat to co je k sehnání jsou jen fakesracky po kterých smrdím a celé okolí.... Je mi 27let a na to že si skoro každý den sháním dávku zvládám dítě, nemocnou mámu, brigádu prostě sem docela normální ale to co zažívám je hrozny. Prosím je to možný že opravdu z toho co si dám muzu tak smrdět. Děkuji za upřímnou odpověď. S pozdravem M

Odpověděl: Markéta Kordová
Miriam, zdravím Vás,
sama uvádíte, že máte pochybnosti o kvalitě konzumované látky, těžko říct, co opravdu berete. Asi dobře tušíte, že distribuované drogy obsahují i různé další příměsi, těžko pak dělat objektivní závěry, co s čím může souviset, když vlastně ani nevíte, co opravdu užíváte, bohužel.
Píšete, že se staráte o dítě, nemocnou maminku, pracujete...umím si představit, že to může být všechno hodně náročné. Je opravdu ,,smrad" to jediné co Vás trápí? Nemůžeme Vám pomoc i třeba nějak jinak?
Pokud budete mít chuť, klidně napište o své situaci více, lze využít i skrytá poznámka, která není součástí veřejné části webu nebo se dá dát celá komunikace ,,skrytě" (v tom případě je, ale třeba si poznamenat kód, který při vkládání dotazu obdržíte, aby se dala vyhledat odpověď).
Tak to zvažte a klidně se ozvěte.
Mějte se zatím hezky, Markéta