Zvykaci tabák
Zvykac
Dobrý den, již pár měsíců zvykam nicopody velo, vždy jsem cítil příjemné opojení nikotinem, ale teď skoro nic, prosím o radu, jak bych mohl znovu získat tyto krásné účinky?
Zvykam 5 sáčku denne, nejsilnější velo

Odpověděl: Amrit Sen
Žvýkači, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, asi Vás zklamu. Posláním naší poradny a pracovní náplní jejích pracovníků je především pomoc trpícím lidem v úzkých, často jde o život, nikoli podávat návody jak a čím se "zmastit", byť se ptáte "jenom" na nikotin, tedy drogu, která má "na triku" miliony mrtvých.
Mohu Vám však doporučit jiné cesty s krásným účinkem, například, hudbu, beletrii a veškeré umění, sport a koníčky, tam se žádné meze nekladou a na rozdíl od psychotropních látek přináší trvalé benefity.
Mějte se,
Amrit Sen.