Kokaín za volantom
Paľo
Dobrý deň chcem sa opýtať dnes ma zastavila polícia bol som pozitívny na kokaín čakám na výsledky krvi a moče kokaín neužívam ale v piatok som skúsil asi 0.6g čo je 6 dni naspäť... ako je možné že som bol pozitívny? Čoho sa môžem báť že testy odhalia?

Odpověděl: Amrit Sen
Pal'o, zdravím Vás,
díky za důvěru. Na orientační "rychlotesty" není 100% spoleh. Na laboratorní testy naopak ano. Pokud jste do té doby užíval kokain často a intenzivně, mohou i po po delší době, byť je to ve Vašem případě téměř vyloučené, laboratorní testy pozitivitu potvrdit.
Pokud šlo o jednorázovou zkušenost, vyjdou Vám s největší pravděpodobností oba testy na přítomnost kokainu negativní.
Přikládám přehled o jeho detekovatelnosti:
Kokain
- detekce z moči do 12 - 24 hodin
- detekce z krve do 24 hodin, v závislosti na intenzitě předchozího užívání
- detekce ze slin je obdobná, jako z krve
Stačí takto?
Mějte se fajn a buďte na sebe opatrný.
Amrit Sen