pervitin - pleť
monique
Zdravim mam otazku. Pervitin beru 5 let. Do 20 let sem nemela problemy s akne ani pupinky nic. Priblizne v 21,kdyz jsem brala 3 roky,mi na obličeji i na rukách zacali objevovat velky hnusny bolaky plny hnisu. Hrozně to bolí a já to musím propichovat,jinak bych asi na tu bolest skapala. V 22 se to trochu uklidnilo a ted je to tu zase. Hrozne to svedi. A na kožním mi říkají,že jsou to jen potníčky či co a dali mi na to mastičku. Mastička pomohla možná tak od svědění a to je tak všechno. Může to mít nějakou spojitost?

Odpověděl: Amrit Sen
Monique, zdravím Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku nedokážeme my, ani nikdo jiný určit, co se Vám vlastně děje, ani o konkrétně jaký zdravotní problém jde. To může pouze lékař, nejlépe po důkladném odborném vyšetření.
Co je však na bíledni, že potíže nějak s Vačším užíváním pervitinu souvisí, stejně jako že jeho dlouhodobější užívání si dříve, nebo později, nekompromisně vybírá svou daď.
Co je nejjistější, že Vám organizmuz, tělo i psychika vysílají jasné signály o tom, že pro vás drogy nejsou to pravé ořechové a pokud svoje užívání nezačnete řešit, další, daleko závažněnější probllémy, zdravotní a další, se Vám bezesporu nevyhnou.
Přeji Vám vše dobré, kdybyste potřebovala cokoli dalšího, pište, jsme tu pro Vás,
Amrit Sen.