Přítelkyně
Tom
Mám na Vás velký dotaz a možná tam bude i trochu intima. Řeším delší dobu přítelkyni a zjistil jsem ji alkohol. (Litr vína, 2x 0,75 litru vodky a jednu Becher za 50 hodin) Já ji na to přišel a plakala. Začala jiná změna. Prý mi strašně miluje a bude změna. Třeba dnes mi celý den říká jak mi miluje, jak k Vánocům máme od ní stejné mikiny a za hodinu je úplně jiná. Ona by to chtěla a má venku krásný policajty. Položil jsem ji telefon. Ve finále mi i řekla ať se jdu podívat do zrcadla a že mne žádná hezká nemůže nikdy chtít. Plete se jí řeč. Tady je základ otázky : Alkoholem to není a něco bere :-( Poradit potřebujit co to může být a zda bych ji mohl pomoct. Vpichy a jehly to 100% nejsou :-( Děkuji

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
píšete kvůli změně v chování vaší přítelkyně. Je velmi těžké na dálku takto něco určovat, ne však nemožné.
Pro větší přehled, zda může jít o užívání drog by mi pomohlo zodpovědět tyto dotazy:
Jak jste spolu s přítelkyní dlouho a jak dlouho u ní pozorujete změnu?
Udály se ve vašem vztahu, nebo v životě vaší přítelkyně v poslední době ještě nějaké změny kromě těch které popisujete?
Píšete o alkoholu, objevuje se alkohol opakovaně každý den nebo šlo jen o nárazovou věc?
Má vaše přítelkyně příznaky jako nespavost nebo naopak zvýšenou spavost, je agresivní, případě má nechuť k jídlu atd?
Můžete si také všimnout pocení, usínání, rozšířených nebo naopak malých zorniček.
Bylo by samozřejmě ideální, kdybyste se obrnil trpělivostí a vyčkal až vaše přítelkyně bude ochotná sama o svých problémech mluvit. Potom bych vám určitě doporučila navštívit drogovou poradnu.  Poradnu pro rodiče a rodinné příslušníky SANANIM http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html můžete navštívit i společně, ale to ještě hodně předbíhám.
za Drogovou poradnu
Marie Saudková