mdma - následky?
Daniela
Dobrý den,
dříve jsem užívala mdma pravidelně přibližně rok, nyní jsou to tři měsíce od posledního užití. Poslední dobou se mi ale s tělem dějou divné věci, nemůžu spát a projevuje se u mě příšerná úzkost a stres z běžných věcí v životě...například se všeho lekám a klepu se.Také velmi často pociťuji tak silný stres až mě začne bolet zátylek a jsem úzkostí doslova paralyzovaná. Tyto stavy se u mě dříve projevovaly na dojezdu, ale ne až tak silně. Tak by mě zajímalo, jestli je to nějaký možný dopad užívání mdma..a jestli se mi třeba nějak nepoškodila nervová soustava. Také jestli je reálné, že tento stav nějak odezní a tělo se "zregeneruje"? Bez prášků na zmírnění stresu teď nezvládám fungovat..moc děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Danielo, dobrý den,
i jednorázové užití THC, může vyvolat psychické potíže. Takže je možné, že Vaše konzumace MDMA něco takového odstartovalo. Těžko, ale objektivně dělat závěry touto cestou, s minimem informací, bez osobního kontaktu, bez vyšetření lékařem, přes net...
Píšete, že stres/úzkost, které Vás teď sužují, neumíte zvládat bez léků na uklidnění. Byla jste tedy u nějakého lékaře?
Každopádně je dobře, že se Vám daří už tři měsíce neužívat, v abstinenci určitě pokračujte. Také nic nezkazíte tím, když budete doplňovat vitamíny, minerály, především hořčík a vápník.
Klidně ještě napište.
S pozdravem, MK