Rok
Anonymus 92
Dobrý den, měl jsem po roce recidivu s pervitinem a ty stavy byly úplně stejný jako před rokem, droga moji mysl upřela jednim směrem jako před těma 12 měsíci. Stav úplně stejný jen jsem neměl schyzi - stihy ani jiný vedlejší účinky, které by se určitě projevily dalším a dalším užitím čemuž se vyvaruju , protože jsem si tim prošel a přestal jsem ze dne na den sám bez léčeben či detoxu a moc si sebe sama vážím , ze jsem to utnul ja a moje vůle , která nebyla vždy nejsilnější.Vzpominam si pohledy do zrdcadla , kdy jsem si nebyl vubec podobný a odporný k tomu. Chci se zeptat jestli ty stavy budou podobné či stejné i po 2-3 letech abstinence.?Když bych si dal ? Přijde mi jako by si mozek ty stavy pamatoval a naváže na to co bylo . Děkuji za odpověď. ( Ani po 5 letech už to nebude jako pri prvnich konzumací této drogy? )

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
přesně tak, jako po prvé to nebude už nikdy, bohužel. Zpravidla se stává (a teď jste si to sám ozkoušel), že i po dlouhodobém vysazení, se člověk vrátí, tam, kde skončil.
Doporučuji na to myslet a příště to neopakovat. Sám vidíte, že to žádná pohoda není. Pokud byste stál o nějaké kontakty, kde byste si o tom všem mohl popovídat a možná tomu všemu co se s Vámi dělo a děje, více porozuměl, rádi Vás vhodně nasměrujeme.
Tak to zvažte, když tak se ozvěte.
Mějte se hezky, MK