3 roky čistý
Salmoon
Zdravim,no moje "fet kariéra" začala když jsem byl poměrně mladej. Vyrůstal sem v takovým menším městě - prostě takovej výrstek - malej zm*d kterej vod 12 chlasta a vod 14 fetuje. Jel sem si takovej ten androš life a vlastně jsem podstatnou část mládí žil po kamarádech (od 14do 21let) po různých městech,vždycky jsem se někoho chytil. Doma to nebylo moc dobrý no a tak vlastně to,že jsem fuč nikdo moc neřešil. Ve 22 sem si našel brigádu,páč už mě přestalo bavit bydlet u jednoho cápka. Po 3 mesicich v praci sem si pak zaridil garsonku a vlastně od 22 do 26 jsem vystřídat 5 prací s tím,že jsem si občas udělal něco bokem. Ve 25 jsem prestal smažit a vod tý doby jsem propadl depce a začal hodně chlastat. Prostě jsem potřeboval náhradu za perník. Vlastne jsem ve 27 prisel znovu o práci kvůli chlastu. Stalo se este pár hovadin a nakonec jsem se odstěhoval ke kámošce. Tam jsem přestal pít a znova začal právě s perníkem. Vlastně jsem byl ty 3 roky bez pika nejvíc v hajzlu za celej život. Proto jsem dospěl k závěru,že je lepší dat si čáru než se ožrat. Alespoň pro mne.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
díky za Váš příspěvek.
Podařilo se Vám ze svého života vypustit pervitin na tři roky, to je fajn.  Ale místo toho jste dost pil. Teď nepijete a k pervitinu jste se vrátil...
Velmi špatně a objektivně se hodnotí situace takto na dálku, bez osobního kontaktu a s minimálním množstvím informací. Nicméně, vycházím z toho, co jste popsal a s největší pravděpodobností to vypadá, že jste vyměnil primární drogu za drogu jinou, tvz. ,,přesmyk závislosti" (zde pervitin za alkohol a zpět).
Ať už berete pervitin nebo nadužíváte alkohol, dějí se Vám stejné věci, máte potíže s kontrolou užívání, přicházíte o zaměstnání, možná i něco ještě dalšího...
Pokud není závislá osoba na primární droze dostatečně odléčena a na léčbu samotnou nenavazuje následná péče ve formě doléčování, bohužel se to může stát. Nelze to pak řešit jako problém alkoholu nebo jenom drog, ale jako závislost komplexně.
Neuvažoval jste o tom, že byste si někam zašel?
MK