Pervitin
Leon
Zdravím bral jsem nitrožilně pervitin asi 5 let ale přestal jsem jsem čistý asi 2 roky ale parkrat jsem si dal Kokain šnup porad mám chuť si tad pervitin mám stoho deprese jak to mám vystřelit to se ani nedá vysvětlit

Odpověděl: Markéta Kordová
Leone, zdravím Vás,
určitě pomoc nebo nějaká cesta, jak to řešit, existuje, jen je třeba dostatek motivace a chuť některé věci ve svém životě změnit.
S chutěmi se dá naučit pracovat, deprese lze léčit psychoterapií nebo medikací, případně obojím.
Doporučila bych Vám vyhledat psychologa nebo psychoterapeuta, se kterým byste mohl otevřeně hovořit o svých potřebách, které pociťujete. Možná byste postupně přišel na to, co Vám ve Vašem životě opravdu chybí a nalézt spokojenost jinak a zdravěji.
Jaká města jsou Vám dobře dostupná?
Ozvěte se ještě, pokusíme se Vás vhodně nasměrovat.
MK