Neznam odpoved
Anepat
Dobry den, je mi 20 let zacala jsem uzivat pervitin zacala to tak ze jsem to chtela zkusit, zajimalo me co na tom je ze lidi kvuli tomu ztraci sve rodiny a podobne.
Klasika zacatky .. obcasne uzivani a pouze snupani, cary byli male.. rekla jsem si ze si nikdy velkou caru nedam, po nejake dobe najednou bum, cary pres cely displej telefonu.. da se rict ze tak necely rok jsem experimentovala a uzivala nepravidelne, a jen obcas cely ten rok se to navysovalo az to bylo castejsi no a presne 20.4.2018 jsem zacala snupat pravidelne kazdy den maximalne opravdu maximalne 2 dny v tydnu jsem mela pauzu .. dostala jsem se do faze kdy jsem si to tak prizpusobila ze jsem najednou zacala fungovat a zit na tom bez jakeho koliv omezeni.. rano jsem vstala dala si normalne jsem jedla normalne jsem se chovala a vecer v normalni hodinu jsem sla spat proste to bylo pravidlo nekolikrat za den kazdy den. Rok a 7 mesicu.. pak jsem si nasla kluka ktery chtel abych prestala, prisla jsem si hrozne zavisla ale bylo to asi jen v me hlave , opravdu jsem kvuli nemu prestala na necely rok, jezdila jsem vikendy k nemu travila cas s nim jeho kamarady a na deogu jsem ani nepomyslela, jo pak byli okamziky kdy jsem si tajne dala..ale to za ty mesice bylo dohromady maximalne 5x maximalne... a jeste k tomu jen jeden den druhy den uz jsem nesmazila..
No po 8 mesicicg jsme se rozesli a ja se k tomu zacala zase vracet opet jednou za tyden behem chvilky ob den a pak zas skoro kazdy den bylo to casty ale ne kazdodenni den dva nekdy 3 jsem vynechala.. pak uz ani clovek nema prehled.. no ale uz jsem v tom byla zabehla vedela jsem co a jak.. absolutne jsem nemela dojezdy po tom co jsem se k tomu vratila, prislo mi ze s tim umim pracovat, no a nedavno jssm si nasla dalsiho pritele ktery pervitin uziva nekolik let... opravdu nekolik... zminila jsem se ze bych chtela zkusit jehlu, byl semnou rychle hotovej.. rekl ze jestli se jeste nekdy zminim o jehle konci semnou .. on sam si to strili 12let..no po tomhle co rekl jsem to pustila uplne z hlavy pak jednoho dne se dobre sjel prisel a rekl ze jestli to chci zkusit umozni mi to. Rekla jaem jen zkusit.. okej prislo to poprve jsen si to nechala napalit.. uz si to jehlou aplikuji 3 mesice.. on u toho pokazdy je.. teda mysli si to.. vi o tom ze proste byli dny kdy jsem si to nechala pichnout 3 dny po sobe pak tyden ne pak jednou a proste takhle da se rict skoro kazdy tyden ale ne kazdy den.. podle nej.. pravda je takova ze jeho kamaradka me to napaluje casto.. skoro kaudej den 3 mesice.. kdyz on mi to zakaze jdu tajne za ni... takze on si mysli ze jaem si dala treba po 4 dnech abstinence a ja si den pred tim dala behem dne treba 3x... ted dosel do bodu kdy mi rekl dost ze si to nepreje abyxh tohle delala.. vcera si byl dat nepicha si to sam.. a ja mu psala ze bych chtwla taky, rekl ze ne. Prijel domu a rekl at si dam caru nebo kapsli rekla jsem ze nechci takhke ze to si radsi nedam vubec a on ze delam jak kdybych byla smazka co si potrebuje pochnoit... je presvedcen a jistej si tim ze to ze dne na den vymazu ze zivota ze rekl dost a ja prestala mela jsem vcera odpoledne o ktere vi mysli si ze jsem drzela do druheho dne do odpoledne a mezitim jaem si byla dat jeste jednu... on mi dovoli jednu ale ja to stejne nedodrzim a vyhledam si to jinde... nepozna to, tajim to.. nedokazu ho pochopit v tom ze si mysli ze to nelotrebuju a ze jeho dost staci..a on nedokaze pochopit ze to nechci prestat delat a nsvim proc.. proste mi to vyhovuje.. jak je to casty taky me to neovlivnuje picham si skoro furt normalne jim a kazdy den spim, normalni zivot... zacinam se v tom ztracet ztracet v pravde a v tom jaka je skutecnost o tom jak to vlastne je a jak mu to mam vysvetlit..

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
omlouvám se, ale netuším, zda jsem pochopila, na co se vlastně ptáte. Jak vysvětlit příteli na drogách, že si potřebujete aplikovat nitrožilně?
Uvádíte, že přítel je na i.v. aplikaci cca 12let, sám asi moc dobře ví, jaké je to peklo. Možná Vás chce před tím trochu uchránit. I když sám Vám tento způsob aplikace umožnil...
Vztahy na drogách jsou velmi komplikované. Především proto, že jsou vystavěny na trochu jiných prioritách a hodnotách, nežli vztahy, kde drogy nefigurují.
Pokud byste to všechno, co se Vám honí hlavou a s čím si nevíte rady, chtěla s někým probrat, můžete se nezávazně a anonymně obrátit na některého pracovníka Káčka.
Víte, kde je Kontaktní centrum pro uživatele drog? Chodíte tam?
Klidně ještě napište.
MK