zlomena jehla v ruce
Katkkkkkk
zdravim ...pri aplikaci pervitinu jsem si zlomila jehlu,ktera mi zustala v ruce...okamzite jsem jela na pohotovost..tam po rentgenu mi doktor oznamil,ze jehlu nevytahnou...ze mi ji tam nechaji....
jsou dve moznosti....bud to telo prijme... jehla se obali...a nebude delat neplechu.....nebo telo neprijme...a nastane zanet,po kterem se predmet bude muset ven....
nemam s toho dobry pocit...nevim co mam delat...pry je to ve tkani ale mam strach ze to je vazne....poradi mi nekdo?
dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
pokud jste byla u lékaře, ten to vyhodnotil takto, obávám se, že Vám k tomu nic nového nenapíšeme. Těžko hodnotit zdravotní potíže přes internet. Chápu, že z toho nemáte dobrý pocit.
Odkud jste? Pokud jste z Prahy, můžete se zastavit v našem Kontaktním centru, kde máme i zdravotní personál. Aby Vám k tomu někdo něco mohl říct, je třeba ruku vidět.
Zde případně kontakt na Káčko:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
poradenská linka: 602 666 415
(po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
Provozní doba každý den 13 - 20h včetně víkendů a svátků.
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Tak se držte a dejte vědět, jak to dopadlo, MK