druh užívání pervitinu
davidko
Dobry den . jde o to , že kamoska tvrdí že snupe ale nasli jsme u ni kdysi jehly a jak se rika, jednou žíla pořád žila.. da se nějak zjistit kromě nalezu vpichu na rukach , trebe testem jakym stylem uziva?? nenecha nas hodinu hledat diry ... vite co myslim .dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
test na přítomnost drog v organismu nezjistí jakým způsobem je droga konzumována. Pokud by šlo o injekční aplikaci, nemusí nutně vždy jít o aplikaci do rukou, ale volit místa na těle, která nejsou vidět. Obávám se, že to jinak než komunikací, nezjistíte.
Konzumace pervitinu sebou nese řadu společných rizik a nevratných poškození, jak organismu, tak psychiky bez ohledu na způsobu jeho užití, stejně tak vždy hrozí riziko vzniku závislosti, to je Vám asi jasné. Všechny způsoby užití mají plus ta všechna všeobecná rizika ještě specifická rizika s ohledem na to, jak je droga konzumována.
Konzumace nosem - do nosu je droga vstřebávána měkkými tkáněmi a přímo proudí do krevního oběhu. Díky chemikáliím, především kyselinám, které metamfetamin obsahuje, poškozují měkké tkáně. Při delším užívání může zcela zdeformovat nosní přepážku. Příznaky poničení se projevují samovolným krvácením z nosu, ucpáním nosu (jako to bývá při nachlazení a rýmách), bolestí hlavy. Uvádí se, že po cca 2 letech nadměrného konzumování tímto způsobem, může dojít k perforaci (protržení přepážky). Ale je to samozřejmě velmi individuální (kvalita drogy, odolnost jedince, frekvence užití...).
Stačí to takto?
MK