houby
Mark Wayne
Zdravím, tak ještě jednou,
Je vůbec možné, aby se spustila posttraumatická stresová porucha v návaznosti na ošklivý badtrip rok poté?
Třeba po lehké konzumaci malého množství lysohlávek prakticky bez účinku (připomínám rok po tom masivnám bad tripu)
Všude na internetu se totiž uvádí, že se tak stává přímo po absolvování badtripu.
Děkuji za odpověď

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Marku,
máte naprostou pravdu, že typické to není. Nicméně bavíme se tu o psychických a psychiatrických potížích, které se mohou objevit po badtripu. A asi sám docela dobře víte, že stejně jako průběh intoxikace nebo badtripu, jde i v případě posttraumatické stresové poruchy o záležitost značně individuální. Nechci se tu tedy pouštět do diagnostiky, ta skutečně není takto na dálku možná. Ale stejně tak není možné na dálku nějakou příčinou souvislost naprosto vyloučit. A jak jsem psala výše, ano, máte pravdu, není to obvyklé, ale souvislost by to spolu mít mohlo. Mohu se zeptat, z jakého důvodu vás právě tyto otázky ohledně možných souvislostí trápí?
S pozdravem,
Gabriela Minařík.