Slyšiny, hlasy po pervitinu
Dope
Dobrý den jednou do měsíce si dám pervitin asi 0.5 g druhy den co nespím začínám slyšet hlasy jak se o mě baví za stenou,oknem nebo dveřmi pokračuje to i nadále v práci si myslím že se one lidí baví nebo když du kolem a oni se zasmejou myslím si že se baví na můj účet.Trpim strašnyma změnami nálad
I když se vysprchuji zdá se mi že ze mě de divní pach bohužel se to neděje jen v době když si dám pervitin.taky sem našel zálibu v online kasinech a prohrál jsem ne jen svoji výplatu ale i mě polovičky pokaždé co nevyhraje si říkám že teď musím bejt výtez a nakonec stejně vždy prohrají všechno. Přítelkyně se chce semnou rozejít nezvládá to už jak ji tvrdím ze se o nas někdo venku nebo vedle v bytě baví ale mě to přijde až moc reálné a nevím co dál i když vím co mi to dělá beru to stále a většinou potom nejdu do práce protože jak sem nervózní začnu si nipat vyrašky na obličeji. Stoho mám úplně rozený pocity protože mi na to všichni kolegové i lidé na ulici koukáj a přijdu jim nechutný stoho mám deprese a nedaří se mi stoho dostat lékařskou pomoc jsem do teď nehledal ale už i sám na sobě vidím že to není v pořádku. Co bych měl podle vás dělat prosím o radu. Myslím si že by mi pomohlo se izolovat od společnosti tom pádem od drog a všech problémů spojeních stim.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dope, zdravím Vás,
je zřejmě nejvyšší čas s tím vším začít něco opravdu dělat.
Jak sám můžete vidět, nic slastného Vám to stejně už nepřináší. Máte psychické potíže, jste paranoidní, slyšíte to, co není realita, když si dáte - nejdete druhý den nejdete do práce, celkově Vám není dobře, prohrál jste spousty peněz, přítelkyně se chce s Vám rozejít...
Je toho myslím, až dost co Vám dělá potíže, co jste ztratil a co s největší pravděpodobností možná ještě ztratíte.
Napište mi, kde žijete, jaká větší města máte v dobrém dosahu. Pošlu Vám kontakt, kam se obrátit pro pomoc.
Vše se dá řešit, ale je třeba začít. Nebojte si o pomoc říct.
MK