Pervitin
Myzestanicezoo
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, je mi 19let mezi drogy a tu komunitu lidi co se pohybují kolem drog jsem se dostala ve 14 letech. Teď můžu říct že beru perník každý den a to injekčním podáním. Rodiče z toho nejsou vůbec nadšený navíc jsem ještě student mám ještě školu před sebou. Akorát co Teda můžu přiznat je to, že já jsem vždycky byla cholerik ale teď vystartuju ještě jednou tolik po lidech hodně psychiku mi to dalo do hajzlu..... Denně si dávám tak půl gramů. Jenže co mám dělat, když já si myslím, že pevnou vůli mám. Když jsem byla v Německu měsíc tak celý ten měsíc jsem tam fungovala bez drog a ani jsem neměla nějake pomyšlení na perník.. Až když jsem přijela zpátky do Čech tak jsem potkala lidi, se kterýma se znám a byla jsem tam znovu.... Myslíte si že to je tím, jaké lidi se kolem mne pohybují? Navíc u nás je to jako na vesnici já se 3 lidem vyhnu ale naschvál toho 4 potkám a to víte že neodmitnu. Protože za celou tu dobu si kladu otázku, že nevidím důvod proč přestat

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
tak samozřejmě. Okolí, ve kterém se pohybujete, má také vliv na to, jak budete fungovat. Dle zkušeností z praxe víme, že nebrat v drogovém prostředí jde velmi těžko, spíš skoro vůbec.
Doporučila bych Vám vyhledat kontaktního nebo terénního pracovníka, se kterým byste mohla otevřeně hovořit o svých potřebách, které pociťujete. Možná byste postupně přišla na to, co Vám ve Vašem životě opravdu chybí a nalézt spokojenost jinak a zdravěji a proč se třeba nepokusit drogy nebrat.
Dává Vám to smysl?
Pokud byste nevěděla, kde takovéto pracovníky hledat, ráda Vás vhodně nasměruji. Stačí uvést větší města, která máte v dosahu.
Mějte se fajn, pokud bude třeba, napište.
MK