Pervitin zdravi
Akord
Dobrý den, již 17 let užívám pervitin posledních 10 let nitrozilne. Poslední 3 dny mám zimnici a potim se, nemůžu vstát z postele. Já si myslím že je to celkové vyčerpání organismu. Každý den jdu spat, a dávám tělu potřebné vitaminy, i normálně se stravují. Může ti poradit co by to mohlo být? Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užíváním pervitinu, nebo zda se jedná například o nějaké onemocnění (chřipka, viróza, covid...). Nelze vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste pervitin neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Také je možné, že Vám dává tělo jasný signál, že je toho prostě už moc a potřebujete pauzu.
S ohledem na aktuální situaci bych to nepodceňovala. Doporučuji spojit se, alespoň s nejbližším Kontaktním centrem pro uživatele drog a svůj stav zkonzultovat, případně se nechat otestovat na covid.
Netuším, kde žijete, naše Káčko v Praze toto testování provádí po předběžné domluvě. Můžete se informovat na poradenské lince 602 666 415 v pracovních dnech od 13hod do 17hod.
Přeji, ať je Vám brzy lépe.
S pozdravem, MK