Uznani a dotaz na protidrogovou centralu
Mixo
Predne bych vam chtel vyslovit hluboke uznani, za to co delate - pomahate lidem, kteri to potrebuji, a nejste na ne hnusni.. Dotaz: Narodni protidrogova centrala ma na svych strankach v ramci webu Ministerstva vnitra informace o drogach: http://www.mvcr.cz/policie/npdc/drogy.html Vtipy o policajtech stranou, jsou to blaboly. Nejvetsi perla: "marihuana zpusobuje kratkodobou pamet". Co si o tom textu myslite? Myslite, ze by bylo mozne, abyste NPDC upozornili na jeho nespravnost a treba jim nabidli nejaky text od vas? (Obavam se ale, ze u p.Komorouse organizace jako je vase nemaji prilis v lasce, ze?)

Odpověděl: Jakub Minařík
Máte pravdu, ten text je perla. Celý. :-) Upozornění na chyby na NPDC posílám. A ohledně té lásky - není to tak hrozné, jak by se zvenčí mohlo zdát. Přec jen i když naše představa o pojetí protidrogové politiky je odlišná - chování je (až na občasné drobné škádlení) myslím celkem korektní. Většinou se potkáváme se stejnými lidmi (tím myslím ty co berou drogy) a pokud vím z líčení některých klientů - chování lidí z NPDC vnímají také jako celkem korektní.