rada
Honza
Dobrý den,
brácha začal s hulením trávy a bojím se, že v tom bude i něco horšího. Je ted spokojený sám ze sebou, ví všechno nejlíp, na vše má odpověd, a vše se děje z nějakýho důvodu, ničeho se nebojí, a dokonce ví vše "líp" než rodiče a to mu je 14. CHodí každý den ven, těžko říct co tám dělá, když se řekne že nemůže jít ven, tak jak kdyby chytal stresy, že za každou cenu musí jít ven, takže i když nemůže tak uteče. Jak mu můžu vysvětlit, že to co si myslí, že za to můžou drogy, jinak by ani takhle ve 14 ti nepřemýšlel.

Odpověděl: Amrit Sen
Honzo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy o bratra, nepíšete, kolik let je Vám, ani jak se k situaci staví rodiče, abychom mohli svá doporučení lépe zacílit...
Bratrovi je 14 let, je na rodičích, aby konali, vyhledali odbornou podporu a pomoc, situaci konzultovali s odborníky a neztráceli čas...
Když zavolají na Poradenskou linku: +420 602 666 415, která je v provozu každý všední den od 13 do 17 hodin, pracovníci našeho Kontaktního centra SANANIM jim potřebné kontakty na zařízení, které poskytují poradenské konzultace a další bezplatné služby rodičům uživatelů návykových látek, ochotně předají.
Vám doporučuji, abyste bratra objal, řekl mu, že ho máte rád a moc Vám na něm záleží, že o něj máte strach. Může se zdát, že to nestačí, ale věřte, že to zdánlivě nemusí účinkovat hned, ale budete li upřímný, v bratrovi se Vaše objetí, vyznání a sdělení uloží a v srdci zůstane, aby mu pomohlo probudit se v pravý čas.
Přeji Vám vše dobré, držím palce bratrovi i rodině!
Amrit Sen.