Volná místa v léčebně
Naděje
Syn se rozhodl dobrovolně se léčit-kouřil trávu asi 3 roky a ted si "dává lajnu"-konkrétně nevím.Ale má psychostavy-živé sny,úzkosti,bolesti břicha a problémy v práci..V červnu čeká rodinu!Je do poradny AT objednaný/již tam 2 roky dochází/ na 13.11.Prosím,jaká je asi doba,kdy by mohl nastoupit léčbu??Máme obavu,aby si to nerozmyslel anebo aby to stihl do porodu přítelkyně...Pardubický kraj.děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den,
čekací doba na nástup je velmi různá. Někdy se dá vše vyřešit v řádu dní, někdy i týdnů, ale i měsíců (například léčebna v Červeném Dvoře nebo terapeutické komunity). Je třeba se nechat zařadit do pořadníku.
Pro konkrétní datum je potřeba obrátit se přímo na danou léčebnu, kam se syn chystá nastoupit. Případně na kolegy z LAXUSu, kteří působí ve Vašem kraji, určitě mu se zprostředkováním léčby rádi pomohou.
Ambulantní centrum, LAXUS
Jana Palacha 1552, 530 02 Pardubice (mapa)
Telefon: +420 734 316 540
E-mail: ambulance.pardubice@laxus.cz
Provozní doba: Po-Čt, 9:00-16:00, Pá 9:00-14:00
https://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-pardubice/
Mějte se zatím hezky, přeji, ať se synovi podaří brzo vše zařídit.
MK