vpich mimo žílu
Alex123
Dobrý den, před chvilkou jsem si poprve aplikovala pervitin nitrožilně sama ale zdrejmě se mi to nepovedlo. bylo to jen velmi mala davka ale ted mám kolem žíly takový rudý flek. nebolí nic. jen je to místo takové jakoby znecitlivěné. Hrozně nerada bych byla, aby se to dozvedel přítel, protože sem slibila,že sama nikdy. proto bych se chtela zeptat co dělat aby to co nejdříve zmizelo nebo aby nepřišel na to že jsem si to dala takhle špatne. Mám na to cca 2 dny. předem dekuji za rychlou odpoved

Odpověděl: Amrit Sen
Alex, zdravím Vás,
díky za důvěru, dobře, že píšete. Doporuči Vám na zasažené místo 3x denně aplikovat protizánětlivou mast Heparoid, nebo Ibalgin Duo Effect, které koupíte v každé lékárně. Když budete mít štěstí a odložíte další užití drogy na co nejdelší čas, rezignujete na injekční aplikace, nebo budete alespoň aplikovat jinam, než do okolí postiženého místa, můžete se defekt v horizontu dní zahojit.
Zároveň sledujte vývoj a tělesnou teplotu, pokud se bude defekt zvětšovat, natékat, rudnout, jeho okolí zahřívat, vyhledejte lékaře.
Pokud byste měla zvýšenou teplotu, vyhledejte lékaře bez ohledu na to, jestli víkend, nebo noc, zajeďte na pohotovost, nebo urgentní ambulaci v nejbližší nemocnici. V opačném případě byste riskovala další komplikace, chirurgický zákrok, v krajním případě, že přijdete o ruku, nebo život.
Kožní a další defekty, abscesy, včetně protiinfekčního dvanáctera:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Pokud jste z Prahy, můžete zajít i do Káčka u smíchovského parku Na Skalce, kde Vás mezi 13 a 18 hodinou jeho pracovníci ochotně ošetří:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Mobil: +420 605 240 501
E-mail: kacko@sananim.cz
Facebook: www.facebook.com/kacko/
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Poradenská linka: +420 602 666 415 každý všední den 13 - 17
Provozní doba KC SANANIM:
Každý den v roce 13 - 20
Pokud se nedokážete ani aspoň pro tento čas vzdát drog, doporučuji Vám i o tomto s pracovníky Káčka promluvit...
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen.