jak z toho ven ?
martyn
začalo to xtc a již je to rok co převládá pervitin,je natom hezky ale již cítím nutnost přestat ale jak nejde to řekl jsem si že si nedam ale dele jak dva týdny to vydržet nejde,prostě chci na party aje to stim souvislé jako benzín a auto take bez něj nejede.kamaradi co vtom jeli semnou to bez problémů.. vzdaly, mám malou vůly?už to nechci už nikdy ale moc dobře v duchu vim že zase nějaký pátek si dam..nevim co dal nechci to

Odpověděl:
Dobrý den Martyne, chápu, že přestat s drogama není vůbec jednoduché. Kamarádi, kterým se to podařilo, mají velké štěstí. Je jasné, že na party se chutě ozývají asi nejvíc, že to s tím máte spojené. Pokud tedy chcete opravdu přestat, bylo by dobré se těmto akcím vyhnout. Ale to asi víte. Každé dva týdny, které neberete mají určitě smysl. Nevzdávejte to. Napadá mě, že kdybyste chtěl vyhledat nějakého odborníka, který by Vám s tím pomohl, napište, odkud jste a můžeme se pokusit Vám najít adresu nějakého zařízení v blízkosti Vašeho bydliště. Nebo můžete zavolat i na naší poradenskou linku 283 872 186. Tak se držte a kdyžtak se ozvěte... Držím Vám palce!