Bolest
Niki12365
Dobrý den měla bych dotaz bolí me celý tělo jako při chřipce hlava všechno ale nemám rýmu kašel nic takovyho chuť a čich mám tak nevím myslím že to není koronak užívala jsem týden v kuse parno večer ráno i přes noc a teď ne už asi2 dny může tobejt třeba z abstaku co mám dělat děkuju

Odpověděl: Markéta Kordová
Niki, zdravím Vás,
bohužel se to velmi těžko touto cestou přes internet hodnotí.  Můžete být vyčerpaná po týdenní jízdě, ale 100% Vám nemůžeme zaručit, že jde třeba i o něco jiného. Obzvlášť v této době, kdy je situace kolem covidu taková, jaká je.
Zkuste si pořádně odpočinout, doplnit vitamíny a minerály (především vápník a hořčík), udržujte pitný režim (nealko, ne kávu, ne colové nápoje, a ne energy drinky).
Pokud by se Váš stav nelepšil, bylo by rozumné navštívit lékaře nebo alespoň Kontaktní centrum pro uživatele drog.
Netuším, kde žijete, pokud jste z Prahy, lze se v našem Káčku http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html domluvit případně na testech. Více se dozvíte na naší poradenské lince 602 666 415 (po - pá 13 - 17).
V případě potřeby napište kdykoliv znovu. Přeji, ať je brzo lépe.
S pozdravem, MK