Zahojeni a aplikace
Pervitin23
Dobrý den, mám otázku týkající se nitrožilní aplikace zkoušel jsem to před čtyřmi dny. Pouze jednou jinak šnupu nebo kouřím Prez alobal.. Prosím vás kdy se mi zahoji vpich po jehle? Na místě vpichu mám žlutý flek který se mi udělal cca 2dny po aplikaci co to je? Moje další otázka je ze jestly budu pervitin užívat oralne pomocí kl apslí nebo ubrousku jaký bude účinek? Jaký budou dojezdy? Usnu na dojezdu kdyz budu pervitin aplikovat oralne? Beru málokdy tak jednou za 20 dní někdy i dyl než za 20 dní chtěl bych stručnou odpověď děkuji hezky zbytek dne 🙂

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru.
Žlutý flíček 2 dny po vpichu bývá zpravidla příznak hojení na místě, kde se původně vytvořila modřina, nebo modřinka, která nemusela být na první pohled patrná. Pokud není okolí vpichu oteklé, citlivé, bolestivé, ani zarudlé a máte běžnou tělesnou teplotu, je otázkou několika málo dní, kdy se postižené místo úplně zahojí. Urychlit hojení můžete, když na místo 3x denně nanesete slabou vrstvu krému Ibalgin Duo Effect, nebo masti Heparoid, obojí koupíte v každé lékárně.
Doporučuji Vám vzít tuto skušenost, jako zprávu organizmu, že mu drogy, ani injekční, vůbec nejrizikovější způsob aplikace, nesedí. Nevezmete li ji vážně, čekejte závažnější, zdravotní i další problémy.
Perorální užití pervitinu v kapsli je rozhodně bezpečnější, pokud si nenavýšíte dávku. Faktem, je, že se o něco zpomalí "nájezd", který nebude tak výrazný, doba účinku drogy se však může prodloužit. Na usínání při, nebo po "dojezdu", nemá druh aplikace vliv, pro všechny je to stejné je to daň, ne jediná, kterou se za hazard s drogami a zdravím platí. V takovém případě si můžete uvařit čaj z meduňky, který Vám může se zklidněním a usínáním pomoci. Koupíte ho nejen v lékárnách, ale i vněkterých běžnějších obchodech.
Doporučuji Vám tedy se další injekční aplikaci rozhodně vyhnout a vzít v potaz, že pervitin je droga s mimořádným závislostním potenciálem, dokáže Vám život totálně rozstřelit a zničit, než se nadějete...
Užitečné odkazy:
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy.html
http://www.drogovaporadna.cz/stimulacni-drogy/pervitin.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/69/pervitin-pernik-piko-pecko-parno-peri-bily-snih-ice-czecho-speed-hromady-cary-.html
http://www.magazin-legalizace.cz/cs/articles/detail/839-pecko-peri-pergo-piko-parno
http://www.adiktologie.cz/cz/articles/detail/72/2788/Akutni-ucinky-metamfetaminu
http://www.prevcentrum.cz/pervitin
https://www.prevcentrum.cz/informace-o-drogach/pervitin/
http://drogy.ful.cz/drogy/pervitin/
http://www.extc.cz/pervitin.html
http://www.angelfire.com/in/freelife/piko.html
Další odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/193/nemas-uz-kam-davat-Zily-ti-neberou-a-nosem-to-taky-nejde-nemas-ciste-jehly-a-presto-si-musis-dat-vyzkousej-kapsle!!!.html
http://www.zbynekmlcoch.cz/informace/medicina/osetrovatelstvi-postupy/intravenozni-injekce-a-aplikace-infuze-postup-podavani-iv-injekci-a-infuzi
http://www.psychicke-zdravi.cz/novinky-laik-dimenzef/injekcni-aplikace-drog-je-nebezpecna-pro-narkomana-i-jeho-okoli-520
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/316/analni-aplikace-drogy.html
http://www.infodrogy.estranky.cz/clanky/zpusoby-uzivani-drog.html
http://www.substitucni-lecba.cz/injekcni-uzivani-drog
http://www.substitucni-lecba.cz/jak-jsou-drogy-uzivany
http://edekontaminace.cz/clanek/1/285/kapsle.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/1/495/kapsle.html
Ke kožním a dalším defektům způsobeným injekční aplikací:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Více se o aplikacích, k předcházení, nebo řešení zdravotních a dalších problémů a jejich případné prevenci, dozvíte od ochotných pracovníků nejbližšího káčka, nebo spádového terénního programu, bezplatně i anonymně. Projevíte li zájem a napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty obratem pošleme.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.